Întrebări frecvente (FAQ)

Ai întrebări? Nou suntem aici să îți răspundem!

Întrebări frecvente (FAQ)

Nimic mai simplu! Iată pașii pe care trebuie să le urmezi:

  • scanezi codul de bară de pe factură
  • verifici beneficiarul plății și suma de plată afișat de terminal
  • introduci bancnotele în terminalul Kaseria
  • în cazul în care ai introdus o sumă mai mare decât cea de pe factură poți alege una dintre următoarele opțiuni: fie plătești în avans către furnizor, fie primești un bon pe care îl poți refolosi oricând
  • după confirmarea operațiunii, terminalul va emite un bon cu confirmarea plății

Suntem pregătiți pentru orice provocare! În acest caz trebuie să urmezi pașii următori:

  • selectezi furnizorul pentru care vrei să realizezi plata
  • introduci datele de identificare al contractului, acesta poate fi codul de client, numărul locului de cosum, numărul facturii, numărul de telefon sau altele (acesta variază în funție de furnizor)
  • introduci valoarea facturii pe care urmează să îl achiți
  • introduci bancnotele în terminalul Kaseria
  • în cazul în care ai introdus o sumă mai mare decât total de plată, poți alege una dintre următoarele opțiuni: fie plătești în avans către furnizor, fie primești un bon pe care îl poți refolosi oricând
  • după confirmarea operațiunii, terminalul va emite un bon cu confirmarea plății

De regulă, plăţile se procesează imediat însă în funcție de furnizor, termenul de procesare poate dura maxim 72 de ore.

Este bine de știut că terminalele Kaseria nu dau rest. În cazul în care ai introdus o sumă mai mare decât valoarea facturii, poți alege una din următoarele variante:

  • Plătești în avans furnizorului de servicii: diferența de plată va fi virat furnizorului astfel vei plăti în avans iar data viitoare vei primi o factură mai mică de la acesta.
  • Poți opta pentru emiterea unui bon de rest care va conține valoarea restului de plată precum și un cod QR iar acest cod poate fi refolosit oricând pentru plata unui alt furnizor la terminalele Kaseria.

Bonurile de rest pot fi refolosite prin scanarea codului QR, oricând și la orice terminal Kaseria pentru a realiza o plată.

În cazul în care ai pierdut bonul de rest sau acesta prezintă deteriorări și nu recunoaște terminalul Kaseria, te rugăm să ne contactezi la canalele oficiale afișate pe pagina noastră de Contact iar noi te vom ajuta la soluționarea problemei.

În astfel de situații trebuie să ne oferi câteva detalii despre bonul pierdut sau deteriorat precum data bonului, valoarea acestuia dar pot fi și alte detalii prin care să ne asigurăm de autenticitatea solicitării.

În cazul în care ai achitat un serviciu dar terminalul și bonul indică faptul că nu s-a finalizat operațiunea, te rugăm să ne contactezi la canalele oficiale afișate pe pagina noastră de Contact iar noi te vom ajuta la soluționarea problemei.

Apasă pe iconița în formă de lupă din partea de stânga jos a ecranului și introdu numele furnizorului pentru a-l căuta. 

În cazul în care întâmpini probleme la finalizarea unei tranzacții, te rugăm să ne contactezi la canalele oficiale afișate pe pagina noastră de Contact iar noi te vom ajuta la soluționarea problemei.

Tel: +40 333 880 011 

Email: suport@kaseria.ro

Formular contact aici: Contact

Nu ai găsit răspunsul pentru întrebarea ta? Așteptăm un semn de la tine!